Welkom!

Welkom!

Het is gelukt! Hier start ik mijn blog over haken, wat mij inspireert en waar ik gelukkig van wordt. Deze week haakte ik dit kleurrijke slingertje van ronde Granny Squares. Wat zijn er een hoop patronen te vinden voor het maken van Granny Squares! Ik vond het patroon bij Haakkamer7. Ik haakte met Catania, haaknaald 3,5.

IMG_20150515_163521

Ik haakte stap 1 t/m 4 en haakte met één vaste de rondjes aan een lang koord van lossen.

IMG_20150515_125311

Het past precies bij vandaag.. feest!

2 gedachtes over “Welkom!

Geef een reactie

