Haaktaart!

Haaktaart!

Voor een jarige vriendin haakte ik dit taartje. Ik gebruikte roze en wit acryl garen van Zeeman en haakte met  haaknaald 4. Het patroon vond ik bij de Haakbrigade. Er zijn op deze site veel leuke haakpatronen te vinden!

IMG_20150519_122156_edit

Bij de tweede laag van het taartje, haakte ik 10 vasten en bij de tweede laag 6 vasten. Dit is anders dan het voorbeeldpatroon aangeeft. Ik vond de taart zo wat mooier van vorm. Ik plakte de taart op een blanco correspondentiekaartje.

 IMG_20150519_181203_edit-1

HOERA! De haaktaart is klaar!

Een gedachte over “Haaktaart!

  1. Lieve Esther, ik ben er zo blij mee. Nog nooit gezien. Bedankt ik ga er van genieten. Groot compliment voor je blog. Ik ben heel trots op je. Veel succes! Liefs sabrina.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

