Fijne vakantie lieve juf!

Fijne vakantie lieve juf!

Nog even en het is alweer zomervakantie. Heerlijk.. en ook voor de juffen tijd om te ontspannen! Ik maakte alvast een klein cadeautje voor de juffen van de jongens om te geven op de laatste schooldag. Ik haakte met Catania een hoesje om een luciferdoosje. Erop haakte ik een roosje met blaadje. Het idee zag ik laatst in de Sjopping Mol, een Pop-up winkel voor creatieve ondernemers in Almere. Ik vogelde het patroon zelf uit. Na wat proberen lukte dat aardig.

IMG_20150614_201854_edit_edit

Een luciferdoosje voor vier juffen.. Turquoise, roze en rood combineren zo mooi!

IMG_20150615_183714

Het kaartje werd geschreven…

IMG_20150615_182932_edit

en bestempeld..

IMG_20150615_183700

Het luciferdoosje deed ik in een lege appelmoes pot, gevuld met waxinelichtjes.

IMG_20150615_183906

Fijne en ontspannen vakantie lieve juf!

5 gedachtes over “Fijne vakantie lieve juf!

  1. Wat een ontzettend gaaf idee!
    Haak je dan een rechthoek en bevestig je dan de 2 zijden aan elkaar en haak je in een ronde. Sorry waarschijnlijk een hele stomme vraag, maar ben beginnend haker en ik ben helemaal verliefd op je hoesje….

    Like

Geef een reactie

