Gehaakt tasje

Gehaakt tasje

Onze jongste spruit houdt enorm van tasjes (lees: het open maken, vullen, dicht maken, weer open maken en de inhoud er weer uithalen ;-). Dit kan ze eindeloos doen! Daarom haakte ik voor haar een tasje. Het gaat overal mee naartoe en wordt gevuld met mooie vondsten. Vandaag was dit haar opbrengst:

DSCN8142

Ik vond het patroon in het eerste boek Haken en Kleur, een huis vol geluk!. De kleuren paste ik aan naar wat ik in de wolmand had liggen. Ik haakte met Catania, haaknaald 3,5.

DSCN79701

Daar gaat ze..

RSCN7976

Zo lief!!

DSCN7968

Een gedachte over “Gehaakt tasje

Geef een reactie

