Een vrolijke regenbui

Een vrolijke regenbui

Wat een regen vandaag! Ik moet eerlijk bekennen dat ik regen best gezellig vindt. Geef mij wol, haaknaalden, thee, chocolade en ik ben gelukkig. Deze vrolijke regenbui haakte ik afgelopen voorjaar tijdens een regenachtig weekend. Ik vond het patroon op de geweldig leuke site van Villa Appelzee. Het patroon van de regendruppeltjes vindt je hier. Het is een patroon wat ook voor de beginnende haker goed te doen is. Ik haakte met Catania, haaknaald 3,5.

En..natuurlijk komt na regen zonneschijn!

18181_745016695597129_8948175503645727354_n

Geef een reactie

