Pied-de-poule haaksteek

Pied-de-poule haaksteek

Wanneer ik haak, kies ik meestal voor vrolijke kleuren. Maar, op verzoek van mijn moeder maakte ik  nog  een gehaakte kledinghanger in zwart wit tinten. Toen ik op internet zocht naar inspiratie kwam ik de Pied-de-poule haaksteek (ook wel hanenvoet) tegen. De kleurencombinatie zwart – wit geeft een mooi abstract effect!

IMG_20160508_085516

IMG_20160508_085557

Ik haakte er nog een madeliefje bij. Eigenlijk ook blaadjes, maar toen bedacht ik mij dat madeliefjes helemaal geen blaadjes hebben 🙂 Het patroon vindt je hier.

IMG_20160508_091351_edit_edit

En omdat ik de zon een beetje gemist heb afgelopen weken, hierbij nog een foto die mij doet herinneren aan een fijne fietstocht.

IMG_20160512_111217_edit

 

Geef een reactie

